Strony: [1]   Do do┼éu
  Drukuj  
Autor W─ůtek: w┼éasne studio tattoo  (Przeczytany 1150 razy)
Ostatni
U┼╝ytkownik

Offline Offline





Ignoruj
« : Pa┼║dziernik 14, 2009, 19:09:45 »

Witam, zaczn─Ö od pocz─ůtku. Moja dziewczyna dosta┼éa prace do wykonania na temat "ebiznes". Wyk┼éadowca mowi┼é ze osoby bardziej ambitne i z ciekawym "ebiznesem" dostana lepsza ocen─Ö, wiec Kasia wpad┼éa na pomys┼é ÔÇ×Studio TattooÔÇŁ, no ale ze jest blada w tym biznesie potrzebuje czyjej┼Ť pomocy ´üŐ.  No i teraz potrzebuje waszej pomocy, jako ze s─ů tu osoby kt├│re ju┼╝ maja swoje studio wiec wiedz─ů ju┼╝  to trzeba zrobic, jakie papiery itd. s─ů potrzebne do utworzenia takiego studia.Poni┼╝ej zamieszczam  prace jaka ma moja dziewczyn.

Cytuj
eBiznes
ÔÇô konspekt ─çwicze┼ä dla student├│w 15h
1. Wyb├│r dzia┼éalno┼Ťci ÔÇô tematu projektu, oraz okre┼Ťlenie rzeczywistych koszt├│w uruchomienia dzia┼éalno┼Ťci. Ustalenie grupy odbiorc├│w i
dostawców swych usług
Propozycje tematów (sklepy: spożywcze, techniczne, elektroniczne, komputerowe, kwiaciarnie, usługi: korepetycje, doradztwo finansowe,
rachunkowe, podatkowe, personalne; wytw├│rczo┼Ť─ç: towary dla okre┼Ťlonych grup zawodowych, r─Ökodzie┼éo; dzia┼éalno┼Ť─ç artystyczna: fotografia,
obr├│bka graficzna i inne). Wyszukanie informacji z serwis├│w www pomocnych do zorientowania si─Ö w temacie oraz poszczeg├│lnych jej aspektach
(serwisy biznesowe, finansowe, prawne). Wykorzystanie czasopism (ÔÇ×InternetÔÇŁ ÔÇô cykl artyku┼é├│w: poradnik praktyczny). Okre┼Ťlenie nazwy firmy, ilo┼Ťci
os├│b jakie b─Öd─ů zatrudnione (wraz z przedsi─Öbiorc─ů), obszaru geograficznego prowadzonej dzia┼éalno┼Ťci.
Nale┼╝y przedstawi─ç ca┼é─ů procedur─Ö rejestracji firmy w podpunktach z wykazem niezb─Ödnych dokument├│w ÔÇô nazwy formularzy. Zlokalizowa─ç i
wypisa─ç miejsca gdzie nale┼╝y zg┼éosi─ç uruchomienie dzia┼éalno┼Ťci. Okre┼Ťlenie miejsca fizycznego wykonywania dzia┼éalno┼Ťci z szczeg├│┼éowym
podaniem wszelkich z tym zwi─ůzanych koszt├│w. Nale┼╝y poda─ç koszty wszelkich urz─ůdze┼ä biurowych niezb─Ödnych do prowadzenia dzia┼éalno┼Ťci.
Wszystkie koszty nale┼╝y rozbi─ç na okre┼Ťlone cykle zale┼╝ne od okres├│w amortyzacyjnych oraz zaprezentowa─ç w uj─Öciu miesi─Öcznym w horyzoncie
rocznym.
Ustalanie docelowej grupy odbiorc├│w us┼éugi, towaru ÔÇô rynki zbytu (przedzia┼éy wiekowe, obszar geograficzny, profile osobowo┼Ťciowe, dane
demograficzne ÔÇô praca z rocznikami statystycznymi). Przewidywania dotycz─ůce tempa wzrostu rynku (analitycy o rynku, opinie bran┼╝owe), dane
historyczne. Wyszukanie niezb─Ödnych informacji z zasob├│w sieci lub metodami tradycyjnymi (specjalistyczne czasopisma i serwisy www).
W zale┼╝no┼Ťci od rodzaju prowadzonej dzia┼éalno┼Ťci nale┼╝y zdefiniowa─ç swych dostawc├│w w zakresie: dostarczania p├│┼éprodukt├│w do dzia┼éalno┼Ťci;
serwis├│w www, z kt├│rymi si─Ö wsp├│┼épracuje; organizacje, stowarzyszenia do kt├│rych przynale┼╝no┼Ť─ç jest dla nas korzystna. Nale┼╝y poda─ç namiary na
tych dostawc├│w oraz wszelkie informacje niezb─Ödne w przysz┼éym prowadzeniu biznesu (asortyment towar├│w, wielko┼Ť─ç produkcji, zabezpieczenie
ci─ůg┼éo┼Ťci dostaw). Nale┼╝y zbudowa─ç ci─ůgi logistyczne dla przyk┼éadowego towaru / us┼éugi jaki si─Ö oferuje (przep┼éywy informacyjne wraz z
czasookresami).
2. Polityka bezpieczeństwa firmy (w ujęciu informatycznym i ujęciu cywilnym)
Wypisanie specyfikacji informatycznej firmy (hardware i software) wraz z jego kosztami. Opisanie całej niezbędnej infrastruktury sieciowej
zapewniaj─ůcej w┼éa┼Ťciwy poziom komunikacji (sposoby pod┼é─ůczenia do globalnej sieci). Okre┼Ťlenie sposob├│w zabezpieczenia (technicznego)
ci─ůg┼éo┼Ťci dzia┼éania firmy. Okre┼Ťlenie metod zabezpiecze┼ä transakcji (technologia oraz rzeczywiste koszty). Zbudowanie polityki bezpiecze┼ästwa w
firmie dotycz─ůcej kluczowych zasob├│w firmy (w uj─Öciu zasob├│w informatycznych i informacyjnych).
Zdiagnozowanie kluczowych element├│w prowadzonego biznesu jakie podlega─ç b─Öd─ů ubezpieczeniu (lokal, zasoby techniczne, kontakty z
kooperantami, komunikacja, odpowiedzialno┼Ť─ç gospodarcza). Wyspecyfikowanie tych element├│w oraz podanie koszt├│w podj─Öcia ubezpieczenia w
tych obszarach. Odpowied┼║ na ryzyko (rodzaje polis ÔÇô konkretne produkty ubezpieczeniowe) ÔÇô polityka ubezpieczeniowa.
3. Analiza konkurencji (i ich witryn internetowych) na rynku
Okre┼Ťlenie stanu konkurencji w danym obszarze dzia┼éalno┼Ťci (w zale┼╝no┼Ťci od obszaru geograficznego). Przekr├│j oferowanych towar├│w (grupy
asortymentowe), obszar penetracji rynku ÔÇô udzia┼éy w rynku, sposoby dotarcia do klienta (specyficzne metody, ciekawe akcje), dane finansowe o
kondycji konkurencji. Nale┼╝y wypisa─ç szczeg├│┼éowe dane adresowe firm, status prawny, data uruchomienia dzia┼éalno┼Ťci, wielko┼Ť─ç zatrudnienia itp.
Analiza istniej─ůcych witryn konkurencji (lecz nie tylko, mog─ů to by─ç witryny ÔÇ×bran┼╝oweÔÇŁ). Wyspecyfikowanie kryteri├│w oceny, podanie rodzaju
stosowanych ocen, zmierzenie (zbadanie) oraz podanie ilo┼Ťciowej oceny ko┼äcowej. Wady i zalety, wnioski na przysz┼éo┼Ť─ç (przyk┼éady pozytywne
funkcjonalnych i skutecznych witryn oraz ich negatywne odpowiedniki ÔÇô obszar ca┼éej sieci Internet). Na koniec nale┼╝y sporz─ůdzi─ç zalecenia
projektowe do w┼éasnego serwisu www (uk┼éad funkcjonalny, zawarto┼Ť─ç informacyjna, oprawa graficzna, sposoby umieszczania odsy┼éaczy itp.).
4. Wykonanie analizy wspomagaj─ůcej SWOT i okre┼Ťlenie metod reklamy kana┼éami tradycyjnymi i elektronicznymi
Zapoznanie si─Ö z teori─ů dotycz─ůc─ů analizy SWOT oraz zastosowanie jej w praktyce. Okre┼Ťlenie silnych i s┼éabych stron firmy oraz szans i zagro┼╝e┼ä.
Ustalenie interakcji pomi─Ödzy wyspecyfikowanymi czynnikami a nast─Öpnie na podstawie oblicze┼ä (wzor├│w) okre┼Ťlenie typu strategii oraz jej
konkretnego kszta┼étu (ma on by─ç podany w szeregu punktach ÔÇô zaleceniach, wraz ze szczeg├│┼éowymi krokami post─Öpowania).
Na podstawie specyfiki dzia┼éalno┼Ťci okre┼Ťlenie strategii reklamowych i zasad promocji w uj─Öciu tradycyjnym. Nale┼╝y uwzgl─Ödni─ç tu wszelkie media
jakie nadaj─ů si─Ö do tego celu (prasa, radio, telewizja, bilboardy, metody niestandardowe itp.). Wykonanie podobnych dzia┼éa┼ä dla ┼Ťrodowiska
sieciowego. (okre┼Ťlenie strategii oraz planu marketingowego firmy). Oszacowanie i podanie koszt├│w reklamy w ka┼╝dym z wymienionych obszar├│w
zgodnie z opracowan─ů strategi─ů. Koszty nale┼╝y odpowiednio pogrupowa─ç, zaprezentowa─ç w uj─Öciu miesi─Öcznym i horyzoncie rocznym.
5. Symulacja wariant├│w dzia┼éalno┼Ťci
Na podstawie wcze┼Ťniej przygotowanych danych finansowych zebranych w toku ca┼éych zaj─Ö─ç (ze wszystkich rozdzia┼é├│w) nale┼╝y wykona─ç symulacj─Ö
dzia┼éalno┼Ťci firmy dla r├│┼╝nych wariant├│w kosztowych, w arkuszu kalkulacyjnym (w tym celu ustawi─ç niekt├│re pozycje jako parametry). Zaprezentowa─ç
w formie graficznej trzy przyk┼éadowe mo┼╝liwo┼Ťci / wyniki w d┼éu┼╝szym horyzoncie czasowym (trzy, pi─Ö─ç lat).
Wykonanie projektu końcowego
´ü▒ W sk┼éad projektu wchodz─ů wyczerpuj─ůce odpowiedzi na wcze┼Ťniej postawione pytanie (tyle rozdzia┼é├│w ile podpunkt├│w). W ka┼╝dym rozdziale
nale┼╝y umie┼Ťci─ç rzeczywiste (w z┼éotych) kwoty jakie nale┼╝y poczyni─ç w danym obszarze. Kwoty w uj─Öciu szczeg├│┼éowym z podzia┼éem na
kategorie za┼é─ůczy─ç w tabelce na ko┼äcu pracy.
´ü▒ Praca przyjmowana jest tylko w wersji elektronicznej przes┼éanej w okre┼Ťlonym terminie na skrzynk─Ö email
prowadz─ůcego zaj─Öcia (nale┼╝y
znale┼║─ç adres).
´ü▒ Aby zaliczy─ç ─çwiczenia nale┼╝y odda─ç projekt (o zawarto┼Ťci jw.) oraz chodzi─ç na zaj─Öcia. Zaj─Öcia odbywaj─ů si─Ö w formie konsultacyjnej w
laboratorium.

W g├│ry juz dzi─Ökuje wszystkim osoba kt├│re b─Öd─ů chcia┼éy mi pomoc:)
Zapisane
Strony: [1]   Do g├│ry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Podobne tematy
Temat Zacz─Öty przez Post├│w Odwiedzin Ostatnia wiadomo┼Ť─ç
Dobre studio. Pytania « 1 2 3 4 5 » gandzia 115 47389 Ostatnia wiadomo┼Ť─ç Lipiec 26, 2011, 22:34:40
MorbidSoul
Studio Piercing HydePark Christiane 13 2647 Ostatnia wiadomo┼Ť─ç Maj 02, 2007, 09:44:31
eleo
Studio w Poznaniu Pytania « 1 2 » Vimiaczek 38 19344 Ostatnia wiadomo┼Ť─ç Sierpie┼ä 04, 2011, 17:16:35
foamy
Studio Wroc┼éaw Pytania spilmer 1 1535 Ostatnia wiadomo┼Ť─ç Sierpie┼ä 06, 2008, 17:43:45
slide
tattoo design blog tattoo galeria Tattoo HydePark peters 0 3429 Ostatnia wiadomo┼Ť─ç Czerwiec 09, 2009, 22:04:06
peters